Questing na festiwalu

W dniach 31.03 – 1.04 , w Jabłoni k. Pisza (warmińsko – mazurskie), odbył się I Festiwal Promocji Warmii i Mazur. Jednym z tematów, podjętych podczas dwudniowej konferencji był questing, narzędzie u podstaw którego leży wielokierunkowy dialog.Taka idea przyświecała także samemu festiwalowi, którego celem nadrzędnym było zbudowanie trwałej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy specjalistami zajmującymi się marketingiem miejsc oraz ich integracja wewnątrz regionu. Podjęcie dialogu przez przedstawicieli różnych grup odpowiedzialnych za rozwój i promocję regionu,  przyczynić się może do wykreowania spójnego, pozytywnego wizerunku całego województwa. To także sposób na poszukiwanie nowych, innowacyjnych rozwiązań i narzędzi do promowania regionów. Taki jest Questinq. Jest gwarantem, że w proces rozwoju danego regionu zaangażowani będą zarówno odbiorcy zewnętrzni, jak również , a może przede wszystkim, członkowie lokalnej społeczności. To z kolei stanowi o innowacyjności questingu jako sposobu na wyróżnienie się na tle innych. O tym nowym narzędziu w promocji miast i regionów, podczas wykładu „Questing czyli jak skutecznie wypromować swój region w oparciu o współpracę lokalnej społeczności”,  mówił Łukasz Wilczyński (Planet PR) – prelegent I Festiwalu Promocji Warmii i Mazur.  Więcej o samym festiwalu…

 

 

 

Pobierz aplikację
i rozpocznij z nami ekscytującą przygodę!